Trötter!!

Usch vad jag är trött idag!!! Ska bli såå skönt att sluta redan 14 idag.. Då ska jag fara förbi TOP och skriva kontraktet.. Sen ska jag hem och ta det luuugnt hela dagen! Ska bli såå skönt :) Ledig imorrn.. Ska bli väääldigt skönt :P

Gick och la mej vid halv 12 igårkväll.. Vaknade inatt vid 4 och låg och vred och vände på mej jättelänge innan jag kunde somna om.. Behövde gå en sväng på toa och sen var det kört! Lyckades iaf somna om igen efter ett tag! Var sååååå trött när väckaren ringde så hojja! Ibland hade man viljat kunna stanna tiden så man fick somna om :P

Aja, ska dona på lite nu och sen ska jag väl bege mej till jobbet... Hoppas ni alla är piggare än mej idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback