Tlött

Såå trötter! Gav nyss hundarna kvällsmat och var ut med dom! Mötte våran söta granntant i farstun.. Hon kommer sakna oss och hundarna nu när vi flyttar :) Hon tycker vi har varit så bra och respektfulla grannar :P

Kommer sakna detta hus mest bara för att vi har kunnat göra lite som vi själva vill.. Är ju typ aldrig nån hemma här förutom vi så tror vi är lite bortskämda :P Men det blir nog bra.. de enda gångerna vi kan vara lite "stökiga" är väl när vi kikar film eller tv eftersom Johan alltis vill ha sååå hög volym! Men det får man ju kanske ändra lite på nu då..

Satt å kika på Ikeas hemsida när vi kom hem.. Vill ha denna :D Så nu hoppas jag måtten stämmer med våran garderob.. annars blir jag lite lessen :/ för hade ju fått plats me hur mycket som helst i den!!!



(Bredd: 168 cm, Djup: 55 cm, Höjd: 172 cm)

Blir nog dessa också.. Fanns redan ett skoställ och en hängare i lägenheten.. Men dom var av trä och inte alltför snygga :P

Nä nu ska jag nog hoppa i bädden innan min trötthet försvinner :) GoNatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback