Tjo!

Vaknat för ett tag sen.. Gav mat åv vovvarna och var ut me dom... Nu funderar jag på att duscha!


Ska till barnmorskan 13.30 och efter det ska jag jobba till 18.15.. Hade ju viljat måla garderoben typ idag men får se hur det blir med det! Får ju tapeterna först till helgen typ så hade känts skönt att göra klart garderoben innan.. Men kanske jag far nån dag och donar me det samtidigt som Johan donar med förarbetet till tapetseringen!

Hoppas. hoppas att tapeterna kommer på torsdag eller fredag morgon så vi hinner få det bortgjort till helgen!! Jag är ju ledig så hade viljat vara där och dona så mycket som möjligt!!

Nä, Nu blir det duschen innan jag slöar till, Lägger bara in en magbild eftersom jag är i vecka 28 idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback