Söndag..

Snart måndag igen då.. *suck* Helgerna susar verkligen iväg när man jobbar lördagen!!

Jobbade ju 9-15.15 i lördags och sen for jag hem en snabbis för att rasta hundarna.. Sen gick jag ner till mamma och pappa för att äta surströmming! Har faktiskt aldrig smakat det förrens då... Och inte vet jag väl om det var jättegott, Men det gick ju att äta iaf! Fick panacotta med blåbär till efterrätt och det gottgjorde att fisken inte var så god :P

Sen for vi till Johans kusiner som fyllde 23 år! Var där och surrade och var sociala ett tag och sen for vi hem... Hann precis komma hem så pratade jag med Stina! Hon satt ensam hemma och hade trist :/ Så då fpr vi och hämtade hit henne :) Satt och kikade på tv och surrade hela kvällen och sen vid typ 23.30 vart jag såå fruktansvärt trött och höll på å somna i soffan så då gick vi och la oss :D Stina skulle ju upp och jobba idag så tror inte det gjorde henne nåt att det vart en tidig kväll :)

Vaknade första gången vid 06 imorse av att Texas pep och gnällde från köket.. Låg och lyssnade om Stina ännu var kvar och det var hon.. Jag drog på mej morgonrocken och släppte ut hundarna och satte sen tillbaka dom i köket och då vart det tyst :) Satte mej med Stina ett tag och surrade men sen hoppade jag ner under täcket igen! Vaknade nästa gång vid 09.30 av att jag behövde gå på toa igen... Vaknade sen klockan 11 av att min väckare ringde och då klev jag upp! Har lärt mej att ställa väckare igen eftersom jag kliver upp så många gånger och då är det sååå svårt att vakna igen när man somnat om.. sist jag inte hade väckare så väckte ju Johan mej just efter 13 :P

Kvällsmys framför tv:n med en kopp te och Bobby liggandes på min axel och Texas bredvid mitt ben :)


Aja ska ringa min man och kolla lite saker nu... Hoppas ni haft en trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback