Pust...

Känns som en låång dag idag på nå vis.. Ändå har jag inte gjort alltför mycket ansträngande saker :P Fotade 2 bilder på vovvarna imorse innan jag for iväg till jobbet.. Texas på golvet och Bobby ligger inne i buren och myser ^^






Jobbat 8-15.. Sen gick jag på TOP och lämnade in pappret om vår hyra.. (Att vi inte vill betala hyran nu eftersom vi fick godkänt att tapetsera om).. På väg till nya lägenheten ringde Alexandra och frågade om jag kunde gå ut med hennes lilla vovve Vegas, Så jag gick tillbaka till jobbet för att hämta hennes nyckel! Väl framme där funderade jag hur jag skulle bemöta han då han såg lite rädd ut för mej sist vi sågs :P Tur man har hund själv så man hade lite hundgodis med sej :) Satt och mutade han ett tag och till sist släppte hans rädsla för mej och jag fick sätta på han kopplet och ta ut han!.. Gick ute på området och promenerade ett tag och sen skulle vi fara och äta så då lämnade jag hem han igen :)

Sötisen!



For på Dannes och hämtade mat och sen for vi hem en snabbis för att rasta hundarna! Tog med oss maten och ¨t hos Stina och Janne.. satt där till Anna ringde och sa att hon var redo att arbeta igen ^^ Stina följde med oss också! Vi kom till lägenheten och Anna och Johan satte igång med tapetseringen igen... Jag och Stina målade lite i garderoben! Ena lila väggen var helt flammig så den målade vi.. Och ena väggen som Johans pappa hade spacklat målade vi vit! Måste köpa en ny roller så jag kan måla en till vägg vit.. Var såå mycket hål i väggen så spacklade över dom.. så ser inte så fint ut nu :P

Johan skulle sova hos sina föräldrar med sin lillebror eftersom hans föräldrar har åkt till stugan så jag vart helt home alone nu! Tror jag ska krypa ner i sängen snart och soooooova! Tror jag ska ta in buren till sovrummet och sätta Texas i den.. Och bobby ska få ligga i sängen med mej och myysa hela natten :D Texas har ju kissat i sängen några gånger så han vill jag abslout inte ha där!! Var ju iofs när han var liten, Men orkar inte ta nå chanser med den jycken ^^

Imorrn ska vi nog börja flytta alla möbler... Anna skulle komma efter jobbet och tapetsera klart! Var verkligen tur att hon ställde upp! Annars hade vi inte kunnat börja flytta in förren tidigast på tisdag eller onsdag nästa vecka.. Så tack Anna, du är Guld värd :D <3

Ett kort på "Anna in Action"




Aja ska kika vidare ett tag nu och sen blir det bädden!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för att du var ut med Vegas igår =)Vi fick lite panik hur vi skulle göra men tur att du kunde ställa upp =)

2010-09-25 @ 08:48:48
URL: http://www.nogg.se/alexandralantto
Postat av: Lotta

Ingen fara, Var bara lite bökigt att få han att våga komma fram till mej :P Men det släppte ju snabbt! Snart blir vi ju grannar och då kan jag gå ut med han på dagarna när ni jobbar ^^

2010-09-25 @ 10:03:28
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback