Måndag morgon...

Usch.. Måndag reeedan!!

Tänk så hade det varit tvärtom.. Måndag-Fredag hade varit helg och Lördag & Söndag hade varit veckorna... Tänk så mycket roligt man hade hunnit göra på helgerna då :D

Gjorde inte allför mycket igår efter vi kom hem.. Kikade lite tv och sånt och sen gick jag och la mej... Blir att åka med första flyttlasset idag iaf!! När Johan slutar jobbet far han hem och lastar bilen och far och dumpar av det i nya läggan... Då får vij u tomma kartonger också eftersom vi har tänkt sätta in allt i köket direkt! Man klarade sej visst inte så långt på 9 kartonger :P Har några lådor från jobbet men dom är sååå sköra så vill inte direkt sätta nåt ömtåligt i dom.. Då går det väl som när jag flyttade in i min förra lägenhet... Botten av kartongen gick upp och mitt porslin gick sönder! Inte alltför roligt!! :/

Så vi får väl se hur mycket vi hinner idag.. ska ju iaf fara och kika på tapeter sen också! Jag måste hinna gå in på TOP på min rast och hämta rekvesitionen (eller hur det nu stavas) och sen är det bara fara å kika.. Hoppas det finns nån man gillar iaf! Annars får vi väl lägga en slant emellan eller nåt!!.. Aja, det löser sej!

Tror det blir att vi bara tapetserar om i vardagsrummet nu.. Dom andra rummen får snällt vänta.. För nu känns det som att vi vill börja flytta in!! Vi ska ju ha ett sovrum tomt tills vidare så är ju bara flytta över saker dit om vi bestämmer oss för att tapetsera i vårt sovrum också.. Men kändes lite stressigt att Johans pappa skulle hinna tapetsera 2 rum nu direkt.. Men vi får ju se hur vi gör! Kändes inte jätteroligt att leva med dom vita tapaterna i sovrummet men... Tror vi överlever ett tag med dom iaf :)

Förresten.. Bara jag som är så totalt ointresserad och oinsatt i valet?!?! Allas statusar på hela facebook igår verkade handla om det där ett tag :P Jag var inte ens och röstade eftersom jag känner mej så oinsatt i ämnet! Tänker inte rösta bara för röstandets skull.. Men kanske man känner sej lite mer påläst till nästa val eller nå :P

Nä, ska kika vidare ett tag nu och sen ska jag bege mej till bussen!

hoppas ni haft er en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback