Lördag

Gomorgon! Har vaknat för typ 30 min sen och redan klar... förstår inte vad jag alltid ska kliva upp så tidigt och göra :P Jobbar 9-15.15 idag.. Sen vid 16 blir det middag hos mamma & pappa och sen ska vi en sväng förbi Johans kusiner och fika eftersom dom fyller år :)

Hade Madde på besök igår. Kikade på idol och sen började vi kolla nån film.. När hon for hem gick jag ut me vovvarna snabbt och sen satte jag mej framför datan en snabbis.. Vart helt paff när Johan kom hem! Klockan var just efter 23 och han slutar egentligen först 00 :) Aja, en positiv överraskning iaf!



Mina sötisar!

''

Var faktiskt inte alls jättetrött efter att ha stigit upp 04.45 igår! Var faktiskt ovanligt pigg! Kanske man alltid ska kliva upp vid den tiden?! :D Njae, Det tror jag inte men.. Var skönt att vara så pigg igår iaf...

Nä nu ska jag kika vidare i väntan på att Vicky kommer! Hon var gullig och skulle plocka upp mej så jag får åka me henne till jobbet.. Det var så skönt eftersom jag kunde ställa klockan på 07.55 istället för 07.00 :P
Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, aldrig att jag var nå sliten :D hihi

2010-09-18 @ 16:08:36
Postat av: Anonym

ni är som så söta på lindex med era magar ;) precis som vi var på stinas, jag o linda :) föresten, skulle ju o shoppa o lillis. fasen. allt var ju nästan slut i hans storlek. kommer de nå mer höstkläder? :)

2010-09-19 @ 10:23:56
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback