Ledig...

Ledig idag! Sköönt.. Klev upp vid halv 10.. Eller rättare sagt så låg jag vaken i sängen ett tag i väntan på att larmet skulle börja pipa :P Helt hoplöst, Kan inte sova länge på morgonen nå mer! Idag måste jag ha vaknat just efter 9 och kunde verkligen inte somna om!!! Igår vaknade jag första gången när Johan klev upp.. Somnade om efter ett tag och sen vaknade jag vid 7.30.. Ringde på jobbet och sa att jag blir hemma eftersom jag knappt sovit nåt! Jäkla hosta!

Aja, Kände på mej att det var en förkylning eller nåt på väg redan i förrgår så.. Inte helt oväntat!

Igår gjorde jag inte alltför mycket känns det som.. Somnade som vanligt på soffan och sov bort massa timmar där! Men hann iaf diska undan vårat berg av disk vi redan har hunnit samla på oss! Men blev mycket glas när alla var törstiga av att bära kartonger upp och ner :P Sen hann jag faktiskt packa upp 4 kartonger också under dagen.. Men jag känner att min ork inte riktigt är va den brukar vara... Kan hålla på att dona typ 1 timme sen måste jag sätta mej ner och vila.. annars blir magen såå spänd! Så känns lika bra att ta det lugnt mellan varven så inget händer..

Nu har vi ju ingen tidspress heller! Gamla lägenheten är helt klar! Tömd och städad! Så nu har vi ju bara denna och fokusera oss på! Känns såååå skönt.. Skönt att mamma, Stina å Johans mamma skötte städandet :)

Ska på föräldragrupp idag klockan 15.. Johan jobbar ju förmiddag så han ska inte me denna gången :/ Aja, Jag får snällt pallra mej dit själv.. Maddes Micke skulle också jobba så jag och Madde får väl bilda ett par eller nå ^^

Är ledig ihelgen också.. Ska bli skönt! Då lär vi ju hinna göra jättemycket eftersom Johan också är ledig.. jag skulle egentligen ha jobbat på Lördag, Men Alexandra var snäll och kunde jobba :) Sköönt..  Nä, Nu ska jag kika lite tv och sen kanske jag hoppar in i duschen.. eller om jag tar det sen ikväll istället.. får se! Har aldrig tyckt om att duscha mitt på dagen.. Och har ringt och felanmält lite småsaker i lägenheten så vill inte stå i duschen när gubben från TOP kommer :P Tänkte bara uppdatera lite så ni vet att jag lever iaf :D



Känns som att det kommer ta ett tag att få ordning på all oreda!!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback