.......

Nyss kommit hem från lägenheten.. Varit där med mamma, Stina och mommo! Mamma och Stina har målat garderoben och jag och mommo har packat upp lite lådor i köket... Färgen på bilden är väl inte riktigt rätt men är väl typ nå liknande iaf ^^ Får knäppa bättre bilder sen! Skööönt att ha det bortgjort





Gick bra hos barnmorskan idag.. Hade storasyster Linda där och hålla i handen när hon skulle ta blodproverna så det gick bra :) Usch att man ska vara så fjantig.. Men sprutor är fan inte min grej!!! Magen växte som den ska och hjärtljuden lät bra.. Hade däremot fått låga järnvärden så blir att börja äta järntabletter...

Aja, ska ge mat åt mina småttingar nu och snabbt gå ut me dom.. Sen blir det soffläge resten av kvällen känns det som!!...



Texas söta små fossingar ^^



Kommentarer
Postat av: Stina

Haha men snygg jag vart på kortet då!! Munnen helt sne, tröjjan är helt knölig.. Kanske borde ha tagit av mig linnet som var under och spottat ut snusen innan du knäppte kortet =P Och såg inte bättre ut när jag står helt böjt och med handen i sidan som en pensionär =P

2010-09-22 @ 01:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback