...

Duschat för ett tag sen.. Sen har jag smort in mej, Blåst håret och sedan plattat det! Gu va skönt att vara kille när det kommer till duschning... Dom hoppar in och sen när dom kommer ut så torkar dom av sej lite lätt så är dom klar sen! Sånt är jag liite avis på :P Själv tycker jag att duschning nästan är ett "nödvändigt ont".. Visst, Ibland är det riktigt skööönt att stå länge och filosofera.. Men oftast är det bara jobbigt eftersom det tar sån jäkla tid!!

Fått lite packat idag iaf.. 7 kartonger från köket.. Herregud va saker man har!!!! Aja tror jag fått ner iaf nästan allt därifrån.. Lite "finare" glas och sånt kvar nu bara tror jag.. Tänkte jag sätter dom lite försiktigt i en egen kartong eller nåt så dom inte går sönder! Allt annat porslin har jag bara lagt ner med handdukar emellan.. Så dom blir det att frakta i bilen tror jag! Var liite bökigt att packa då jag verkligen försöker att inte lyfta saker! Säkert kommer nån kartong vara jättetung eller nå men.. Jag har inte velat pröva lyfta alla så.. Det får gå :)

Jobb 06.00-18.15 imorrn.. Gissar jag kommer vara aningen mör etfter en sån dag :P Men ska ha 2 timmars lunch på dagen så kanske jag hinner få tillbaka styrkan då :) ska iaf gå och luncha med Stina.. Sen hoppas jag att besiktningmannen går med på att träffa mej vid 13 snåret och kika på lägenheten igen! Annars ska jag säga till Johan att vi ska fara och köpa egna tapeter och sätta nya i iaf vardagsrummet, köket och kanske hallen.. Hoppas, Hoppas, Hoppas!!!

Ska jobba lördag också.. Tänkte först söka ledigt eftersom vi ska flytta men en arbetskollega skulle ha kalas för sina barn på lördagen så det kändes viktigare än att jag skulle vara hemma och packa :) så ska jobba 9-15.15 på lördag.. Ovant det kommer bli eftersom jag alltid slutar 14 på lördagarna annars.. Men är man där kan man ju lika gärna vara 1 timme längre känns det som :)

Aja, ska fixa mej en kopp varm choklad nu och sen ska jag hoppa i sängen så man har hunnit sova nån timme innan man ska upp iaf :) Tjings




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback