Vecka 33

Är i vecka 33 idag så här kommer magbilden :)



Var hos BM idag och allt såg bra ut.. Mitt järnvärde hade också blivit lite högre än sist.. Konstigt med tanke på att jag glömmer dricka min blutsaft ganska ofta :P Aja, Man ska väl vara glad för det :)

Var hos veterinären med Texas idag.. 1 års sprutan och kollade om han har urinvägsinfektion.. Alla prover visade att han var frisk som en nötkärna så det var ju skönt! Men undrar varför han har börjat kissa inne igen då.. (?) Aja, Vi får avvakta och se.. Han var då så duktig när vi var där.. Husse höll i han medan dom tog blod.. Behövde sticka om 3 ggr eftersom hon inte fick nog mycket blod.. Men han var såå duktig vårat lill <3



Aja, Nu ska jag gå och lägga mej.. Gonatt

Kommentarer
Postat av: Stina

Herregud vad du nattsuddade igår då! =)

2010-10-28 @ 06:09:56
Postat av: Anna

ojojoj ! nu äre svanart dags ! :D:D spännanade !

2010-10-28 @ 10:27:32
URL: http://erniiee.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jo vart lite sent :)



Nä, Bara 7 veckor kvar nu :D

2010-10-28 @ 13:07:32
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: jenny andersson

vilken fin mage:D

2010-10-29 @ 12:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback