Vecka 32

Vecka 32 idag.. Bara 8 veckor kvar nu då... Kommer kanske en magbild senare ikväll!

Denna jääkla förkylningen verkar inte vilja ge med sej.. Hostar som en toka på nätterna!!! Jobbigt som tusan.. Gör ont i magen vid varje hostning också.. Gogglade på det och det verkade vara helt "normalt" iaf så det var ju skönt :)
Fortsätter det så här kommer jag nog ringa om ett ultraljud iaf.. Läste att babysen kan ha fastnat med foten i revbenen.. Och det lät ju inte alltför skönt för den lilla stackaren! De flesta andra hade skrivit att det kan vara babysen som ligger tätt mot revbenen och har satt nån nerv i kläm.. En annan som skrev att det är ligamenten som gör ont och att det förvärras av hostan...

Så jag får avvakta och se om smärtan avtar!...

Ska till mommo och äta smörgåstårta vid 14 tiden.. Hon fyller 70 idag :) Sen ska jag jobba 15.15-18.15.. Kuuuuul skift.. Eller så inte! Aja, Bara se glad ut tills jag får mina papper från f-kassan.. Ska försöka ringa dit imorrn efter jobbet om jag inte har fått mina papper idag eller imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback