Uscha

Hostat mej igenom denna natten också... Usch!!! Nu vill jag bli frisk.. Är ett tag sen jag var sjuk, Så var väl väntat att jag skulle åka på en rejäl förkylning.. Men är sååå hemskt när man inte ens får sova!!! Vaknade just efter 10.. Klev då upp och gick ut me hundarna.. Skönt när dom gör sina behov fort så man får gå in igen :D

Idag blir det 70års-fest för mommo... Hur länge jag nu orkar sitta där och vara social vet jag inte.. Är jag så här hostig känns det inte alls roligt :/ Sen om vi inte far hem för tidigt ska Stina följa med hem med oss.. så jag hoppas jag orkar vara nog länge för att Stina också ska tycka det är dags att fara hem :D

När Johan vaknar ska vi fara en snabbis och köpa en blomma till mommo.. Så svårt att köpa nåt till en "äldre" och hon har sagt att hon vill ha en orkidee så.. Får nog bli en sån då :)

Linda skulle fara på Ikea idag.. Bad henne kika efter ett neutralt spjälskydd till mej.. Hittar hon det står spjälsängen redo och klar för vår lill* :) Känns skönt att man har nåt förberett iaf..

Fick nyss höra att 2 lösa hundar attackerat en hund i Gällivare igårkväll.. Jag kommer nog inte våga gå ut me hundarna själv på hela dagen nu tror jag! Mina småttingar.. Vet inte vad jag har gjort om jag hade gått själv och dom hade kommit mot mina.. Är ju lättare om man är 2.. Då kan vi ju plocka upp våra i famnen och springa och skrika åt de andra hundarna!! Har drömt flera gånger att stora hundar har attackerat och nästan dödat Bobby så det är min stora fasa när jag är ute med mina småttingar.. Usch hemska tanke! Kanske får ta med vårt baseboll-trä Johan har köpt nästa gång jag är ute så jag har nåt att försvara oss med :P

Nä nu ska jag sätta mej framför tv:n ett tag och invänta att min man vaknar.. sen blir det stan och sen ska jag duscha och göra mej iordning för kvällen.. ska bli roligt att se vad jag hittar att ha på mej ikväll då allt känns så litet :P Aja, Nåt ska jag väl lyckas gräva fram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback