Usch...

Fick besked idag om min överklagan... Och den var nekad igen! :/ Gjorde inte alls min helg sämre.... USCH! Aja, Bara bita ihop och fortsätta jobba då! Blir det för tungt mot slutet så kommer jag då uppsöka läkare som kan sjukriva mej.. Och då får man väl hoppas dumjävlarna på f-kassan godkänner det.. Annars får jag gå hemma sista tiden utan betalt! Inte mycket mer man kan göra åt det... Orkar man inte så orkar man ju inte!

Aja, Ska fara och handla nu och sen ska vi till Johans föräldrar på middag... Längtar till imorrn när Stina ska komma hit och förgylla min dag ^^ Trevlig helg på er




Tänkte bara lägga ut denna bilden på Bobby för att visa att han faktiskt har en midja nu min lilla knubbis ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback