Skönt

Skönt att börja seent! Sovit till 11.30.. Vaknade av mitt alarm och var faktiskt rätt pigg :) Annars brukar jag vara som en död sill och bara snooza och vrida och vända på mej ett tag när jag vet att jag egentligen inte "måste" upp ännu... Hoppade upp och klädde på mej, Gav mat till hundarna och gick ut med dom! Usch va mycket snö det är nu!!! Hundarna verkade då gilla det och skuttade omkring som 2 harar här bakom huset ^^ Hoppas Bobby inte är lika pipig denna vintern.. Får vänta och se när kylan kommer hur han reagerar.. Förra året var det inte roligt att vara ute med han när han pep så fort han kom ut! Aja, Är det samma visa denna vinter så hoppas jag då att han iaf gör sina behov fort och sen kan man gå in :)

Jobb 15.15-18.15 idag... Skulle ju egentligen ha gått på föräldragruppen idag.. Nån från f-kassan skulle komma och surra.. Hade vart intressant men orkar som sagt inte böka med att ta ledigt från jobbet!

Igår tänkte jag försöka packa upp lite.. Men vart inte direkt så :P Vilade 1 timme på soffan när jag kom hem och sen vart jag för slö :P Har haft mycket sammandragningar också så känns onödigt att böka för mycket.. Men måste ta tag i uppackandet så vi kan få in bäddsoffan vi ska hämta från mommo i vårt "extra" sovrum :) Babysen lär inte behöva det på bra länge så vi har tänkt sätta in en bäddsoffa och lite annat dit tills vidare.. skönt om nån vill sova över att bara behöva bädda ut den istället för att ha madrass eller liknande på golvet.. säkert bekvämare för den som ska sova på den också ^^

Imorgon ska vi fara till Johans föräldrar och äta middag på eftermiddagen nångång.. Och på Lördag ska jag vara med Stina! Kanske blir att kika nån film och äta godis eller nåt liknande :) Får helt enkelt se vad vi hittar på..

Aja, ska kika vidare ett tag nu och sen ska jag värma min pizzabit som vart kvar från middagen i förrgår! Ha en trevlig dag på er

Nu börjar jag bli riktigt nyfiken på om det är en liten pojke eller flicka som sprattlar i min mage ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback