Såja!

Fick fingrarna ur rumpan 1 dag iaf :P Packat upp 2 kartonger + att jag har skruvat ihop spjälsängen och våran sängram.. Vart riktigt bra :) ska fara imorrn och köpa madrass, påslakan å sånt till spjälsängen.. Så hade jag viljat hitta ett fina överkast till vår säng som passar lite bättre till våran svarta fondvägg! Det jag har nu är i beiga toner så vart lite fel :P



Tänkte måla om spjälsängen... Vit var den fägen jag hade tänkt mej.. Men kände att jag inte orkade! Och var faktiskt helt ok när jag väl fick ihop den att ha kvar färgen den är nu!

Vart irriterad på en sak häromdagen när Johan öppnade en snusdosa.. Inte fan var det då såå fint staplat när jag snusade :D



Aja, ska hoppa in i duschen och sen blir det nog en lugn tv-kväll innan jag ska lägga mej i min renbäddade säng ^^

Kommentarer
Postat av: Stina

Asså Bloglovin börjar bli knäpp.. Fått mail 4 ggr på 2 timamr om att du uppdaterat din blogg, och är ännu samma inlägg =D Fint det vart i sovrummet! Tror snusen är så där fint uppraddade i alla "white" snusar =)

2010-10-13 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback