Mörkt!

Usch va mörkt det blir om nätterna.. Nästan så man inte törs sej ut med hundarna på kvällarna.. I Malmberget var det då aldrig nån sån känsla! Släppte ut hundarna och strosade ett tag och sen in igen.. nu är det som värsta proceduren.. Märker att jag hela tiden kollar så jag inte har nån bakom mej! Lite hispig av mej :P Mycket bättre när vi båda går med hundarna kvällstid.. Då känner jag mej trygg och säker fast det är mörkt :)

Jobbat 10-13 idag.. Måste erkänna att det känns rätt värdelöst att jobba 3 timmar/dag! Hinner bara komma dit så är det dags att gå hem sen känns det som! Aja, hoppas jag får mina papper från f-kassan så jag slipper gå och vänta på besked nå mer! Hade som varit skönt om jag fick papper på att antingen gå halv eller hel.. detta väntandet som är sååå drygt! för jag vet ju att jag hade fått hel från förra tisdagen fast nu jag har jobbat.. Känns lite surt! Aja, får jag inte beslut om typ 2 dagar så får jag väl ringa igen och kolla vad det är som tar sån tid!!!

Nä, nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback