Magbild..

Vecka 32 idag så här kommer väl magilden! Och tro mej, Jag vet att det inte är snyggt med oranga trosor men de som låg högst upp i troskorgen när jag duschade sist :P



Smörgstårtan jag åt hos mommo var sååå god! Jobbade sen 15-18.15.. Dagen gick rätt seegt, Men är äntligen hemma! :) Liten lista i brist på annat...

Jag har insett att min senaste kyss: Var typ i förrgår..
Jag lyssnar på: Allt som låter? :)
Jag pratar: Mycket med folk jag känner
Jag tycker om: Min familj och mina hundar ^^
Jag avskyr när folk: Ljuger, Är bakfalska.. snackar skit om sånt dom inte vet nåt om!
Min bästa vän är: Stina
Min första vän heter: Hmm.. Är väl Stina det också då vi har setts från dag 1 av våra liv ^^
Kärlek är: Bland det bästa!
När jag borstar tänderna: Så borstar jag tänderna?!
När jag lagar mat: .. Lagar inte mat direkt jätteofta men :P Blir nåt väldigt lätt om jag gör det!
Jag tänder på: Hmm
Det sexigaste yrket är: snickare? :)
Det är charmigt när: .. finns mycket som är charmigt.. Beror lite på person
Jag är rädd för: Mörker, Insekter...
Den värsta känslan är: ...
Den bästa känslan är: Lycka!
Jag är bäst på: allt jag gör! Haha, nä men inte vet jag.. Svårt att komma på bara så här mitt i allt ^^
Jag är sämst på: Tekniska saker...
Om jag var ett djur skulle jag vara: En hund!
Jag kommer alltid att vara: Mig själv!
Det finaste som finns är: Min familj
Sommaren har: Varit rolig men alldeles för kort!
Sist jag grät var: för nån dag sen till nåt på tv :P
Jag kan inte: ...
Jag kan: Det mesta jag vill kunna
När jag vill tänka går jag: ?
När jag bakar så bakar jag: .. Händer typ aldrig att jag bakar! Var ett tag sen sist.. då vart det matbröd
Min mobiltelefon är: Rätt gammal.. Men för snål för att köpa ny :P
När jag vaknar på morgonen: Har jag ångest över att klä på mej och gå ut me hundarna :P Haha.. nämen morgonpromenaden är det jag avskyr mest med att ha hund faktiskt!! Hade varit skönt att nångång kunna lägga sej i soffan och vakna ett tag...
Innan jag går och lägger mig: Klär jag av mej och borstar tänderna..
Just nu tänker jag på att: Jag ska duscha och sen kika film med mitt <3
Bebisar är: Söta!
Idag har jag: Klivit upp, Slöat på.. Fixat mej iordning, Varit hos mommo och ätit smörgåstårta, Jobbat 15-18.15, gått hem.. och nu sitter jag vid datan :)
Ikväll ska jag: Kolla en film!
Imorgon kommer jag: Jobba 8-11.. Sen blir det kanske lunch med Stina!
Jag vill verkligen: Att våran bebis ska komma nuuuuu.. Är något less på denna magen!

Nu ska jag ta det lugnt ett tag och sen ska jag duscha... Känner mej rätt sliten idag!

Kommentarer
Postat av: johanna

va glad jag blev när du tyckte jag var fin på bilden :) å gudars så magen växer, nu börjar de ju dessutom dra ihop sig, snart har ni er skatt i famnen :) hihi jag längtar jätte mkt att få se lillingen :)

2010-10-19 @ 21:47:31
URL: http://kukensvrede.blogg.se/
Postat av: johanna

jag tror de är en pojke jag med :D men vi får ju se=) är de nå speciellt ni önskar till bebisen i present?

2010-10-19 @ 22:40:05
URL: http://kukensvrede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback