Hmm..

36 som läste min blogg igår.. Men inte en enda kommentar :P Hörde att det har vart problem att lägga kommentarer på de som har blogg.se.. Kan det stämma kanske?!

Var nyss ute med hundarna på morgonpromenaden.. Var liite slö igår.. Var ut med dom vid 22.30 sen har dom inte fått vara ut förrens nu :P Aja, Mina killar är ju så pass stora att dom klarar att hålla sej ^^ Och sköönt är det! Visst att jag brukar försöka gå ut me dom just innan jag lägger mej.. Men var såå trött igår så orkade faktiskt inte! Ställde väckaren lite tidigare idag istället så dom fick gå en bit innan det var dags att gå in igen..

Aja ska fixa iordning mej nu och sen ska jag äta frukost!.. Jobb 10-13 idag sen måste jag ringa f-kassan..

Tjings


Kommentarer
Postat av: Linda

Va söööta dem är era vovvar...

2010-10-13 @ 09:20:56
Postat av: Madde

Du Lotta, jag var ut med mina 20.30 och gick nyss ut med dom, tur Micke jobbar natt för han var ut med dom imorse när han kom hem annars hade jag haft massa kiss o bajs o torka :S jag var så jävla trött igår, somnade före 22, vaknade av mitt larm om järntabletten slog av det och somnde om :D

2010-10-13 @ 11:00:00
Postat av: lovisa

FIn header:9

2010-10-13 @ 11:14:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback