...

Jobbade bara 8-10 idag.. Sen gick jag hem! försökte lägga mej på soffan ett tag men insåg att det var meningslöst.. så satte mej vid datan istället! Har bara suiitit här och slösurfat och kikat lite tv emellanåt hela dagen! La mej i soffan och kikade tv runt 17 tiden och då har jag visst lyckats somna också! Och det var såååå skönt! Har inte ens vaknat av min mobil som ringt fast jag hade den precis breve mej i soffan :P

Nu blir det en luuuuuugn kväll.. Kanske ska kika nån av filmerna jag laddade ner förra veckan! Upp & Bortspolad har jag laddat ner för ett tag sen också.. Aldrig sett dom så kanske ska kika dom ^^

blir inget jobb imorrn heller för min del! Näsan bara rinner nu också.. USCH! Hatar verkligen förkylningar.. Har hellre typ halsfluss eller nåt känns det som.. Med en förkylning i kroppen blir man ju helt seeeg och orkar knappt göra nåt! speciellt när man har denna hostan så man inte ens får sova!!!

Hoppas jag känner mej iaf liite bättre tills imorrn när vi ska på 70-års festen!!

aja, ska lägga mej i soffan nu... Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback