Bloggtorka...

Men har inget vettigt att skriva :D

Har jobbat 8-11 idag.. sen kom jag hem och la mej framför tv:n.. Ska strax ut på en promenad med Linda och alla våra vovvar.. Hoppas vi kan gå nånstans utan att halka och slå ihjäl oss :P Höll på å ramla 2 ggr på väg till jobbet iaf.. Så är haaalt ute! Aja, nån väg ska vi nog hitta som funkar :)

Hann med rätt mycket på jobbet.. Men känns ändå fruktansvärt meningslöst att jobba 3 tim/dag... Har ju fått beslutet på min överklagan och fick det också nekat.. Så är bara bita ihop och jobba så länge jag nu orkar!

Och jag har kommit på att om jag nångång ska ha fler barn så ska jag inte vara gravid på vintern.. Får knappt igen jackan och är ju som ett helt träningpass att få på sej skorna och sen knyta dom!! Usch, Va lätt om det hade varit sommar.. Bara glidit i foppatofflorna och dragit på sej en tröja så är man ju som klar :D

Aja, ska kika vidare nu i väntan på att Linda ringer.. Tjings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback