sf

Var ju till barnmorskan idag för att mäta magen som inte riktigt har växt som den ska.. För 3 veckor sen var måttet 31cm och förra veckan hade det bara gått upp till 31,5.. Nu var måttet 33cm så magen verkar ju komma igång med växandet igen :P

Så blir mest troligt inget tillväxt ultraljud :/ När jag ska tillbaka dit nästa vecka så ska vi prata mer om det och sen om jag ännu verkligen vill gå på ett så ska hon prata med en läkare! Hennes ord var "Du ska ju inte behöva gå och oroa dej över det ända tills det är dags"... Min förra barnmorska var också med en sväng idag och hon sa samma som sist när jag tog upp det.. "Babysen anpassar sej oftast till kroppen den växer i".. Men är ju det där oftast som jag inte gillar att höra! Vad är det som säger att jag inte tillhör en av dom som får en babys på 5500g eller nåt i den stilen?!...

Nä, Ska stå på mej och verkligen hålla tummarna att läkaren godkänner ett ultraljud.. Då hade allt kännt så himla mycket lättare!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vem har du som barnmorska?

2010-11-18 @ 08:24:54
URL: http://thingelingan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nån "ny" som börjat där.. Marie heter hon!

2010-11-18 @ 11:16:49
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback