...

Såg att det var nån dag sen jag uppdaterade...

Helgen har gått fort som vanligt! Jobbade på Lördag mellan 9-12.. Sen for jag till mommo och åt lunch! Efter det for jag och mamma på stan och kikade.. Var på Jysk och kollade lite hyllor och sen for vi på Coop och köpte lite saker till min garderob! Vart såå fint i garderoben nu :) Och plats att hänga saker fick jag också.. Knäpper kort sen och lägger upp... På kvällen gjorde jag inte alltför mycket...

Igår var den en riktig sovdag :P Gick och la mej vid 01 natten mot söndag.. Vaknade vid 12 att Stina ringde.. surrade med henne ett tag och gick sen och la mej igen då jag kände mej såå trött ännu... Vaknade nästa gång och kikade på klockan.. 14.50! då var det bara att kliva upp! Satte mej framför datan och tog det lugnt ett tag.. Sen klädde jag på mej och for till mamma och pappa för att fira pappa på fars dag :) Tog med oss mat från Dannes när vi väl var i Malmberget.. Måste ju passa på :P Tog maten till mamma och pappa och åt och efter det åt vi tårta!

När vi kom hem gick jag ut me hundarna en snabbis och sen satte jag mej framför datan.. Och där spenderade jag nog resten av kvällen.. Skulle färga håret igårkväll men jag fastnade som framför datan :P Så ska försöka fixa det idag.. Ser ut som fan eftersom det är såå länge sen jag gjorde nåt åt håret nu.. Så kanske lite ny färg piggar upp lite iaf ^^ Hoppas på det iaf.. Annars får jag ringa och boka tid till frissan! Men såå svårt att veta vart man ska gå nu.. Aja, Det löser sej nog!

Nä, Ska fixa mej 2 mackor att ta med till jobbet så bäst jag rappar på nu... Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback