...

Nyss hemkommen igen...

Jobbat 8-11, Sen gick jag till försäkringskassan för att hämta ett papper! Hade sån tur att jag kunde sitta där och fylla i det klart och sen skulle hon lämna in det :) Sköönt att ha det bortgjort... Knatade sen till mommo å hennes gubbe för att äta lunch! fick välja mellan korvsoppa eller pannkaka och valde korvsoppa.. Den var såå god :)

Åkte sen till Vårdcentralen med mamma för att träffa min barnmorska klockan 13... Allt såg som vanligt bra ut och magen hade bara växt ½ cm sen jag var där förra gången för 2 veckor sen! Jag som tycker den vuxit såå mycket på sistone.. Men antagligen ser det bara ut som det :P

Kom hem just efter 14 och gick då ut på en snabb promenad med hundarna.. Sköönt när det är kallt ute och dom gör sina behov fort :P... For efter ett litet tag på Coop och handlade lite!

Nu ska jag slöa ett tag och sen ska jag ta itu med min garderob! Nu får det vara nog.. vill få ordning på allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback