Dag 2 - Min första Kärlek

Ja det beror ju helt hur man ser på saken.. Är det första gången man frågade chans, Vart ihop med nån på i förskolan eller... Så som jag ser på saken så kom min första Kärlek år -99. 25/6 träffades vi första gången och den 27/6 var vi ihop :) Bra att man skrev dagbok på den tiden :P Annars hade jag inte haft den blekaste aningen om när det var :P

Vi var tillsammans ett par månader och sen gjorde vi slut.. Efter ett tag vart vi visst tillsammans igen men gjorde slut kort därefter igen! Skumt att sitta och läsa i dagboken vad som hände.. Jag har inget minne av att vi gjorde slut och blev tillsammans igen men.. Antagligen var det så det gick till ;P

Han klassar jag som Min första Kärlek eftersom jag än idag kommer ihåg att jag var upp över öronen förälskad i han! Och om man läser i min dagbok efter det tog slut så verkar det som att typ hela min värld rasade samman eller nåt.. Aja, Är väl så när man är yngre! Man har svårare att ta svåra saker..

Känns konstigt att det var så väldigt länge sen dock.. Över 10 år sen är det juh! Usch va gammal man börjat bli :P Träffade iaf Robert för 2 år sen tror jag det var.. Umgicks några dagar och han var sej lik.. Nu har han blivit pappa till en liten flicka och bor inte i stan nå mer...

Känns lite knasigt att skriva sånt här "personligt" på bloggen men.. Alla har vi ju haft ett förflutet ^^

Yep, Thats it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback