Tlött..

Usch! Känns som att jag hade kunnat gå och lägga mej redan nu!

Jobbat 11-18.15 idag! For på jobbet redan vid 10, hade lite samtal jag skulle ringa + att jag ville hinna gå och handla lite frukost :) Riktig skönt skift och fick mycket gjort på kort tid! Jobbar 8-15 imorgon och sen är jag ledig torsdag! Ska bli såååå skönt att få soova! Jobbar sen fredag och lördag men.. Ska väl överleva det :)

Efter jobbet idag for jag till mamma och pappa och åt! Lasagne vart det.. såå gott! Mamma hade gjort "cirkustårta" också men jag var inte vidare sugen på det så jag tog bara en bit glass!

Hade verkligen behövt städa också.. Men hur och när ska jag hitta ork till det?!?

Aja tror jag ska slänga på ett avsnitt L-Word nu innan jag somnar hit! Tjings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback