Tjo!

Godmorgon! Ska bege mej till jobbet på ett tag, Men klev som vanligt upp alldeles för tidigt :P

Jobb 8.45 till 16, Tror jag ska fråga Johan om han is fara å handla med mej då så jag klarar mej nu iaf ett tag under den tiden han blir borta! Han far imorgon till Luleå för att spendera natten där hos sin farbror och sen far dom vidare mot Maldiverna på fredag! Kommer hem först nästa fredag.. Usch va tomt och trist det kommer bli! Hatar att sova ensam :/

Tror nästan hundarna ska få sova med mej när han är borta.. annars lär jag få en sömnlös vecka då jag alltid blir spökrädd eller nå när jag ska sova själv :P

Till helgen blir det nog en filmkväll med Lisa och Jenny på lördag.. annars har jag inga direkta planer.. Blir nog att äta med pappa flera dagar då vi båda är ensamma nu under helgen :P Mamma och Stina for ju till Gävle igår!

På lördag morgon blir det nog också promenad med Linda.. Om nu vädret är bra!

Aja ska göra mej klar nu och sen pysa iväg! På återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback