Tjejkväll

Usch för måndagar!!

Många på facebook som skriver "Äntligen måndag"... Hmm vad är det för bra med måndagar!?

Helgen har vart riktigt trevlig! I fredags gjorde jag väl inte alltför mycket men i lördags var jag hos Sara på tjejkväll med hon, Stina och Lina! Beställde thaimat och åt och surrade.. Dom kallade det väl "vinkväll" men eftersom jag skulle upp och jobba på söndag så vart det "colakväll" för mej :P

Riktigt trevligt att äta god mat och sitta och surra några timmar! Kom hem vid 23 och då kikade jag 1½ avsnitt av LWord sen hoppade jag i säng! For på jobbet vid halv 8 och kom hem just efter 15... Resten av gårdagen spenderade jag i soffan och kikade lite serier och filmer!

Idag är det jobb igen.. 10-16! Ganska skön dag! Sköönt iaf att Johan jobbar eftermiddag nu så hundarna slipper vara ensam så länge på dagarna!

Nästa vecka far Johan till utlandet! ska försöka pussla med mina komptimmar lite så jag kan vara hemma lite mer med mina småttingar! får sån ångest om dom måste vara ensam mycket... ska kolla med Linda om hon kan vara med dom nån dag medan jag jobbar, så jag håller tummar och tår att hon inte redan har planer :P

aja ska fara till jobbet nu! På återseende!...

Kommentarer
Postat av: sara

usch, jag hatar oxå måndagar..värsta dagen på hela veckan:)

2010-05-10 @ 17:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback