Söndag!

Gomorgon! Somnade på soffan igår och sov där från typ 2 till 20 över 5.. Satte då in hundarna i köket och själv kurade jag ner mej i sängen! Sköönt!

Igår hann jag med rätt mycket.. For till Gällivare just före 10.. Pappa släppte av mej hos Linda! Lämnade hundarna där och begav oss till vetehatten för lite frukost! Sen blev det en runda på stan.. Sen tog vi oss en prommis på typ 1½ timme! Hundara tyckte säkert det var skönt att få springa lösa och härja av sej lite.. Skön väg gick vi också, Mötte bara typ personer på hela vägen, Och eftersom mina är så glad i folk så ropade jag in dom varje gång och satte koppel! Och dom kom direkt till mej utan problem! Sköönt! Speciellt Texas är väldigt bra på att lyssna på inkallning.. Vägen hem gick vi över järnvägsspåret.. Upp på en trappa som går över! Hela trappen är i sånt där ihåligt järn (vet inte hur jag ska beskriva det).. När vi skulle gå upp var det inga problem, Märkte att hundarna inte direkt gillade det, Men dom sprang då upp iaf! Väl högst upp så vart jag lite rädd! Tur att det fanns en gång på ena sidan som inte var ihålig så man tordes gå framåt iaf :P På vägen ner strejkade båda mina vovvar! Lyfte upp Tesas i famnen för han totalvägrade att gå! Men säkert obehagligt när tassarna nästan ryms genom hålen man ska gå på.. Linda stod nedanför och lockade på Bobby.. "Kom då BobbediBob".. Var 2 utländska karlar bakom oss som började "hjälpa" där bak vart dom stod "Go on nu Bobbedi" *haha* Aja dom trodde säkert han hette det när Linda sa så :P Efter lite trugande så hoppade Bobby hela vägen ner iaf!

Sen efter hämtade vi upp Jesper och gick och köpte glass :) Därefter var vi på dollarstore och sen Coop!

Satt och kikade några avsnitt av "Lword" på kvällen och sen blandade jag min dip och gick och la mej i soffan! Kikade först "Titanic". Var abslout ingenting på tv!! Sen efter den kikade jag på Benjamin Buttons otroliga liv! Vart lite småtrött i slutet av den och när den slutade så kom jag på varför. Den slutade visst först 01.40.. :)

Idag har jag tänkt städa litegrann.. aja ska väl avrunda här så det iaf finns nån som orkar läsa allt :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hojja, idag är såndär typisk städdag. har gått och dragit på det heeela dagen o inte lyckats kicka igång än :)

2010-05-23 @ 15:44:45
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback