Måndag.

Usch! Återupprepande mening kanske men.. "Så var det måndag igen!"

Helgen har gått såå fort! Men jag ska inte klaga.. Har varit hemma sen lördag vid 5! Bara musit med mina småttingar och kikat tv! Dom har varit såå duktiga! Eller rättare sagt så har Texas inte gjort nå djävulskap :P Ingen olycka inne på heeeela helgen! Kanske hans rumsrenhet äntligen har kommit!!! Är sååå less på att torka kiss så jag spyr! Men nu verkar det ju som att han iaf fattar vart han ska göra sina behov :)

Bobby vart ju rumsren på bara nån vecka så var nog lite bortskämd med det och hade det i bakhuvet.. Men Texas är ju faktiskt typ 8 månader så det har tagit låång tid! Aja bara det håller i sej nu så blir jag glaad!

Efter jobbet ska mamma och Stina hämta upp mej! Då far vi till mej och går ut med mina vovvar.. Sen ska jag till vårdcentralen å ta nå blodprover! Stina ska följa och hålla min hand då jag inte är alltför förtjust i sprutor! Sist när jag var på lassa så vart jag ju tårögd bara dom rullade in vagnen med sprutorna på :P Det var ju iofs typ 6 månader sen men, Lär ju vara lika rädd idag :P Aja det ska nog gå bra!

Nä nu ska jag bege mej till bussen.. blir nog vinterjackan idag då jag inte har huva på nån annan jacka och alla mina paraplyer är borta :P

Stör mej ännu på att jag inte kan lägga upp bilder här!!! Och inget svar från blogg.se ännu vad det kan vara för fel... Känns som att jag kan ju inte vara den enda med det problemet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback