Ensammen

... Ja precis som rubriken! Jag känner mej lite smått ensam nu på kvällskvisten! Är ju van att ha Stina att ringa och prata med om inget när jag har tråkigt, Men hon är ju bortrest nu så jag antar hon lägger sej lika tidigt som mamma så orkar inte ringa nu :P

Igår trodde jag att jag skulle ha sååå svårt att somna eftersom jag skulle sova själv för första gången på väldigt länge!.. Duschade vid 21 tror jag det var.. efter det gav jag hundarna mat och gick ut med dom! La mej sedan i soffan och väntade på att mitt hår skulle torka så jag kunde platta det.. Och då har jag visst lyckas somna :P Vaknade 00.20 och tänkte först börja dona med håret då! Men kände att jag inte orkade med det..

Släppte ut hundarna snabbt så dom iaf fick kissa, Satte in dom i köket och gick och kurade ihop mej i den stora tomma sängen! Måste ha somnat så fort huvet rörde kudden!! Sååå trötter!

Vaknade vid 07 av att Texas pep från köket.. så jag drog på mej lite kläder och gick ut med han! Satte tillbaka han i köket igen och gick och la mej! Vaknade 8 av att min väckare ringde.. Klev upp, plattade håret och sminkade mej! Sen matade jag vovvarna och tog en prommis med dom!

Jobbat 10-14 idag, Skön dag :) Direkt efter jobbet for jag och Lisa till Jenny! Satt där till typ 16.: Min buss hem gick 16.20... Och efter det har jag bara vart hemma! Har glömt att ladda ner de 2 senaste avsnitten av 90210.. förstår inte hur jag har glömt det?! Aja fick se dom nu iaf :)

Var nyss ut me vovvarna och nu ska jag lägga mej i soffan och kika nån film!

Imorrn blir det frukost på Vetehatten med Linda och sen ska vi ta oss en promenad! så jag hoppas på braa väder! Aja, ska avrunda nu! Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback