Drömmar...

Undrar vad anledningen till drömmar är?! Bara för att ha nåt att fundera över när man vaknat eller? :)

Igår var en riktig tv-dag.. eller ja, Skulle vara det om jag inte somnade till och från som vanligt :P Johan väckte mej vid 20 och sa att vi skulle kika ett avsnitt vampire diarys! Jag kliade mej lite i ögonen och tyckte jag var vaken :P Låg och kikade på det och efter det så kikade vi 2 avsnitt Lost och 1 avsnitt Fringe! Jag somnade till och från i typ alla tror jag :P Eller kanske inte i Lost då det för en gångs skull var spännande :)

Ska fara å luncha på Husmans med Johan innan jag ska jobba! (12-18.15) Köttsoppa tror jag att dagens var idag där... Mums!

Sen kommer jag inte hinna se Johan nå mer innan han kommer hem nästa fredag! Usch, Jag som hatar att vara ensam! eller på dagarna går det väl an.. Men på kvällarna när man ska sova är det som så mycket tryggare att ha han där :P Är ju spökrädd fast han bara sitter i rummet breve och jag hör han genom väggen.. Hur ska det då gå när han är flera 100mil bort?! Aja min nödlösning får vara att sova i vardagsrummet så jag kan sova med hundarna iaf :P Kan ju inte direkt ta dom till sängen nu när vi precis lärt dom att dom inte får vara där!! aja det går nog bra...

Aja, ska borsta tänderna nu och sen väcka <3 om ett tag så jag avrundar här! Tjing

Kommentarer
Postat av: Tessi

Ja jag har också suttit och funderat på drömmar idag...Ibland är man så himla glad när man vaknar när man haft en fin dröm :) Och tvärtom.....

2010-05-20 @ 14:52:40
Postat av: Anna

svar: jag letar bara efter en med trakvartsärm, och den ska inte vara tajt, hellre lite "fluffiga" ärmar ! var in på lindex idag, men hittade ingen, förutom en stickad som fanns i svart å beige, men den hade för korta ärmar...

2010-05-20 @ 19:40:23
URL: http://erniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback