Åska och blixtar....

Jääävlar vilket oväder det var igår på natten! Blixtrade och dundrade på som tusan... Jag som annars brukar tycka det är skönt med åska vart lite irriterad när det är mitt i natten och man ska försöka sova :P

Hundarna pep och höll på.. Texas piper ju bara för att han vill sova me oss, Men Bobby pep nog av rädsla :/ Min stackars lillkille! Jag och Johan steg upp ur sängen vid 02 och gick in till köket och satt oss me dom ett tag! Bobby kröp upp i famnen på mej när jag satte mej på golvet och tröck sej nära! Lillen var rädd :/

Texas verkade ganska obrydd av all åska och regn som öste ner... Konstigt med tanke på att det är han som är den räddare av våra vovvar! Aja satt i köket ett tag och sen gick vi och la oss igen! Hördes lite pip men inte alls mycket så jag kunde somna! Var just liite trött när väckaren ringde kvart i 7! Nä nu måste jag dra mej till bussen! Trevlig helg på er allihop!

Ikväll blir det att grilla hos mamma och pappa! *smask*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Min pappa och hans tjej har uppfödning av collie :) så det blir en sån, nästa år :)

2010-05-16 @ 13:10:32
URL: http://thingelingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback