Kväll..

Och jag är inge trött som vanligt... *suck*

Har vart en fullt upptagen dag iaf! Vaknat 7, Gjort mej iordning för jobbet och sen hann jag gå en prommis me vovvarna, Jobbade 9-16, Åkte då hem med mamma! Jag, Johan och Tommy får typ direkt på frasses och åt middag. Direkt efter det for vi till Blå Forell där vi skulle kika bio... "Avatar" va det.. Mötte upp Linda där och vi fick väldigt bra platser!! Skönt att man slapp nån långstork framför sej eller nå :P

Sååå bra film! Har hört några som tycker den är dålig.. Då måste dom då ha råka somna eller nåt :P för det hände verkligen saker heela tiden!

Måste ta mej i kragen och träna med Texas.. Men är som svårt att göra det inne med Boby precis breve och är ju såå kallt att hålla på utomhus.. Aja ska ta tag i det hursom helst! Hoppas på bättre väder eller så får jag helt enkelt sätta bort Bobby i ett annat rum! Koppelträning måste jag ju träna utomhus men det tar jag nån dag när det är lite varmare :P Måste träna lite på den fronten med Bobby också! Så less på att han draaaaaaar!!

Aja ska krypa ner med min man nu och hoppas på att John Blund kommer på besök även till mej..! Natti

Seriöst.. alltid ~15 som läser min blogg dagligen.. och inga kommentarer.. Liiite väl blyga ni är då :P


After all of the stealing and cheating
You probably think that I hold resentment for you
But oh no, you're wrong
'Cause if it wasn't for all that you tried to do
I wouldn't know just how capable I am to pull through
So I wanna say thank you

'Cause it makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
It makes me that much wiser

Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter

So thanks for making me a fighter

Kommentarer
Postat av: Sara

jag är lite lat på å kommentera=)

2010-03-03 @ 07:14:26
Postat av: tessi

jag brukar kommentera:)

2010-03-03 @ 07:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback