Pissväder

Usch va jag är less på detta regn!!!... Regnat oavbrutet sen igår.. Inge roligt alls att ha hund i sånt här väder! dom måste ju som få gå ut fast det regnar! Och mina småttingar blir blöta från topp till tå när dom går ut när det regnar/har regnat! Aja, förhoppningsvis kommer sommaren snart och då får vi hoppas på måånga soliga dagar! :)

Var på 50årsfest hos moster Siv igår.. Sååå god mat! :) Satt där från 5 till typ 8 sen for vi hem.. Johan bänkade sej med några kompisar framför fotbollen och jag och Stina satt å kikade lite på internet.. senare på kvällen kikade vi nån film!

Tror vi har löst vårat semesterproblem nu.. Kan ingen vara med båda vovvarna får Johans föräldrar ta med Texas till deras stuga i Norge och mina föräldrar får ta Bobby! Helst hade jag viljat att dom kan vara på samma ställe men.. Verkar inte som att nån är speciellt sugen på att ha båda 2 :P Johan ska ringa och prata med hans föräldrar i veckan så ser vi om han kan övertala dom :) Jag hoppas då på det! Mamma har redan börjat jobba när vi far så bara pappa hemma, Och han är väl inte direkt så jätteförtjust i att vara ute och promenera :P Men mamma sa att dom kan ta han så länge pappa kan vara med han på dagarna när hon är på jobbet! Och Bobby är ju såå lugn och bekväm, Han är ju inte direkt till nåt besvär.. Johans föräldrar kommer då få lite jobbigt med Texas tror jag! 10 dagar borta från oss och Bobby.. Han lär ju vara väldigt pipig iaf första dagarna, Sen går det nog över hoppas jag! Bobby hade nog trivts bra med mamma och pappa.. Han hade säkert fått följa med på många springturer med mamma :)

Aja ska kika vidare nu ett tag tills min mat kommer hemlevererad :) På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback