Long time...

Har som lessnat på detta bloggande när jag inte kan lägga upp bilder! Inläggen blir som såå mycket tråkigare utan dom!

Aja, Jobb 8-15 idag.. Sen när jag kommer hem tror jag att jag ska tvätta lite! Hoppas på bättre väder än igår, då kanske man kan bege sej ut på en långpromenad också!

Blir ev. utemiddag ihelgen med Stina & Janne, Ifall dom nu inte skulle smita iväg till byn för att fira Jannes mamma.. Annars tror jag vi far och äter själva! Vart såå sugen på plankstek när man har pratat om det nu :) Jenny frågade om jag skulle följa med till hennes föräldrars stuga över lördag.. Och det lät skoj, Men får se hur det blir med middagen!

Aja ska bege mej till bussen på några minuter så ska väl avrunda nu! Trevlig helg på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback