.......

Usch för att vara förkyld! Näsan bara rinner heeeela jävla tiden och jag nyser typ 1 gång i kvarten känns det som!!

Aja ringde iaf pappa nyss och sa att jag inte behövde åka med han till Gällivare... Har klätt på mej å sminkat mej och gjort mej klar för jobbet i hopp om att jag ska känna mej bättre när jag har varit vaken ett tag.. Men så blev det inte direkt! :/ För på morgonen känner man sej nästan alltid risig, speciellt om man är morgontrött :P Aja bara vara hemma idag och försöka att inte snyta sönder näsan!.. Kommer inte alls ihåg vad jag skulle göra på jobbet idag.. *hmm* Säkert nå kuul bara för att jag är sjuk :/ Aja kan inte hjälpas..

Igår hade vi en riktig städardag! Var ju ledig :) Klev upp just efter 11, For ett tag därefter på Jeanettes och åt varsin macka! For sedan till banken och löste ut min "återbetalningscheck" jag har fått i brevlådan för ett tag sen. Sen for vi till Johans mamma och lämnade nån räkning! For därefter hem och satte igång! Började med sovrummet eftersom det såg ut som KAOS där inne! Men nu har vi rena golv och inte massa tvätt och allt möjligt som ligger där :P Skööööönt att få det bortgjort! Sen fortsatte vi med köket, hallen och vardagsrummet.. Så är i princip bara datarummet kvar nu! Höll på heela dagen så var måttligt trött på kvällen! For till Johans mamma med 1 tvättkorg + en svart sopsäck med sängkläder som ska tvättas! Är som lite besvärligt att tvätta sånt hemma när man bara har en liten tvättställning..

Idag ska väl Johan fara ut med sina vänner.. Skulle sitta här å kika fotboll och dricka nån öl.. får se om jag stannar hemma eller om jag flyr fältet :) Är jag så här snuvig så tror jag att jag tar med mej vovvarna och far hem till mamma och pappa och spenderar kvällen! Skönt att ligga där på soffan och slöa hela kvällen! :)

Nä tror jag ska ge hundarna mat nu och sedan promenera ut med dom ett tag.. Hade egentligen ingen ork med det men.. Vad ska man göra?! Dom måste ju få gå ut fast jag känner mej dålig.. för Johan lär inte kliva upp på måånga timmar skulle jag tro! Jag vaknade inatt vid 5 av att näsan bara rann och då hörde jag att han var vaken ännu.. Tror han blev ganska förvånad när han hörde mej ropa "Johan kan du komma med papper" vid den tiden på dygnet :P Aja, jag fick en toarulle inkastad så jag vart nöjd att jag slapp kliva upp ur sängen själv och hämta! :) Aja trevlig helg alliopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback