Trött som få..

Varit igång hela dagen känns det som! Jobbat 9-14.15.. efter det gick jag direkt till utställningen! Var där till just efter 5 tror jag klockan var.. For vid 6 och åt på Husmans! Beställde Pasta med fläskfilé. Dom ropade ut en pasta men då var det en annan som gick och hämtade den.. vi tyckte det var lite konstigt eftersom när vi beställde var det bara vi där! Efter ett tag kom Johans mat och sen kom KJ:s... Men min kom inte! Gick fram och sa att jag tror nån annan tog min mat.. Och så var det juh.. det roliga var att när tjejen kom till bordet med hennes (min) tallrik så sa hon till sitt sällskap "Är detta verkligen kyckling" och fick till svar "Ja det ser då ut som det"..  Fick in min mat bra några minuter efter jag hade sagt till!.. Då hade tjejen bakom oss ätit upp sin mat och antagligen inte känt att det var fläskfile och inte kyckling hon åt:P

Aja jag ska inte säga nåt.. Men tror jag hade känt skillnad mellan kyckling och fläskfile iaf :P
Jaja, fick min mat och den var helt okey! Hittade en sena som inte var så smaskigt men i övrigt var det gott! :)

Efter vi hade ätit klart så for på vi på coop och handlade lite dricka och glass! Dom har min favorit pinnglass där! "Snickers".. Åhh den är ju såååå god.. men kostar tyvärr därefter också.. 17:- för en glass.. Men den är faktiskt värd det :)

Nu efter vi har kommit hem har jag packat ner allt för morgondagens utställning.. Godis, Koppel, vaccinationspapper.. Måste komma ihåg imorrn att sätta med vattnskålen och vatten!! För imorrn ska det vara bra väder har jag bestämt :P

Lite pirrig ännu att jag ska ställa båda själv.. Men vad är det värsta som kan hända liksom?! :) Inte nåt hemskt precis.. Bara gå och hoppas hundarna fattar vad jag vill! Man får väl skylla sej själv när man aldrig tränat dom till "utställning" såsom att stå fint osv.. Aja det kommer nog bli bra! Har kanske en tjej som Linda känner som ska ställa Bobby ifall båda mina går vidare! Lite svårt för mej att gå med båda 2 om vi ska in i samma ring samtidigt :P eller så får faktiskt Johan gå med Texas.. och han lät faktiskt helt okey med det när jag sa det till han... Men vi ser ju imorrn hur det blir!

Nu ska jag krypa upp i soffan ett tag med min man <3 och sen ska jag soooova! Klockan ringer vid 6 imorrn.. *suck* enda dagen på veckan jag skulle ha fått sovmorgon! Aja, Om hundarna inte går vidare till final kan vi ju fara hem tidigt och ta oss en siesta :)

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback