Tjo!

Har gaft en riktigt slö morgon! Vaknade just före 10.. Klädde på mej och gick ut med Bobby! Efter det har vi båda legat och slappat i soffan tills för ett tag sen :) Har varit superskönt!! Har saknat att få gosa med mitt lill<3

Ska fara på stan direkt Johan kommer hem... Måste inhandla nåt medel som får bort kisslukt från tyg!.. Texas har kissat i nya soffan 2 ggr vad vi vet iaf.. Och jag stör mej som fan på lukten!! Har torkat och haft vatten när jag sett fläckarna men verkar som att det behövs nåt starkare för att få bort det.. så jag hoppas det finns nåt medel som fungerar..

Gårdagen spenderade vi i soffan och kikade lite True Blood!... Sen var det läggdags..

Prövade min nya plattång efter jag hade duschat igår och den var jättebra!! Just lite modernare än den jag hade innan... Den var köpt på ÖB för ett x antal år sen för 99:-.. Så fick mej en bra uppdatering :) Tog typ 15 sek för den att bli varm och håret vart rakt av första draget :) Den var lite smalare än min gamla men.. Gjorde inte så mycket!

Aja ska klä på mej och sånt nu så jag är redo när Johan ringer! Då har han förhoppningsvis med sej Texas också!! Oj, så jag har saknat den lilla token.. Ska bli såå skönt när vi har båda hundarna hemma igen!!! :)

Visst, Ska inte ljuga.. det har varit ganska skönt att inte behöva tänka på när dom ska ut/ha mat osv.. Nångång tror jag alla måste få en paus från det vanliga "vardagslivet".. Jag tycker då det har vart superskönt! Men blir det nån fler gång så blir det nog inte lika länge som denna gången... Saknade mina småttingar sååå mycket mot slutet av resan!!

Längtar tills vi får börja flytta in i lägenheten !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback