Såja..

Packat klart allt nu.. Tror jag fick med allt iaf :) Känns alltid som att man glömmer nåt...

Kan ändå inte vara borta så länge så tror nog jag klarar mej med den packningen jag har med :) Ska få hemskickat ett papper från f-kassan jag måste fylla i och skicka in så vi måste vara hemma senast 2/8 så jag får fara förbi jobbet och sen skicka in det! aja kanske skrev det i förra inlägget också men :P

livit upp 10 idag.. Gav hundarna mat och gick sedan ut med dom.. Sen har jag kikat våra bästa år samtidigt som jag har packat... Ska vänta tills Johan vaknar och sen ska jag dammsuga lite.. Är aningen hårigt och dammigt här!!
Texas har börjat fälla som en tok!! Konstigt eftersom han inte har brukat tappa nå päls alls... Bobby har ju alltid hårat mycket och han hårar typ inget alls nu så.. Ombytta roller :P

Kammade Texas igår och idag.. Och det resulterade båda dagarna i såna här högar..



Så ni kan ju tro jag har det hårigt hemma.. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jo du. det ÄR segt och det blir bara värre och värre kan jag säga. nu här på sluttampen känns varje dag som en vecka :)

2010-07-28 @ 11:50:34
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback