Piiinsamt!!

Pinsam sak som hände på bussen på väg till jobbet imorse..

Såg att det flög in en GIGANTISKT STOR harskrank.. Jag hoppades den skulle flyga förbi mej.. Men den stannade och flög mot fönstret vart jag satt.. Jag satt och lutade mej åt gången och hoppades den skulle försvinna.. Det gorde den men kom tillbaka typ 30sek efter.. Då lutade jag mej bort igen.. Då hör jag bakifrån "I can take it away if you want me to"   Svarade lite generat "Yes Please"

Haha aningen pinsamt.. Satt 2 utlänska män bakom mej som antagligen såg att jag var livrädd!! :D aja var tur eftersom jag nästan fick sån panik att jag övervägde att hoppa av bussen kändes det som :P Känslig man är!! Dom kan ju inte direkt göra nåt men dom är ju sååå äckliga! Usch!





Kommentarer
Postat av: Anonym

jo fi fan. man får rysningar bara man tänker på dem, yuck!

2010-07-08 @ 19:28:43
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback