Nytt utseende

Tack Stina för nya designen <3

Denna design på bloggen kändes mycket finare än den gamla :) Eller så är det bara det att jag hade den så länge och hann lessna :P Usch att man själv är så himla oteknisk när det kommer till sånt där tjorv.. Försökte typ 2 timmar själv men vart ingenting.. Sen satt Stina och knåpade ett tag och fick till det..
Aja man kan ju inte vara bra på allt :P

Blir att fara till Norge imorrn.. Hoppas mitt papper från försäkringskassan hinner komma innan vi far för annars måste vi hem innan den 3/8 så jag får skicka in det!! Så jag håller tummarna att det ligger i lådan imorrn! Aja vi hinner ju vara där några dagar iaf så.. Inte hela världen :)

De på f-kassan ville ha in nå omplaceringspapper från mitt jobb.. Känns lite löjligt eftersom det inte finns nån möjlighet att sätta mej på nån annans jobb eftersom vi alla gör i princip samma saker! Aja, Det är väl regler dom har... Så hinner jag få pappret imorrn så måste jag förbi jobbet en sväng också så Riza får fylla i det åt mej! Hade vart skönt att få det bortgjort.. Vill få veta typ snart om jag kommer få havandeskapspenningen!! Vet då inte hur jag ska orka springa runt i en affär och böka runt senare i graviditeten.. Aja det löser sej nog!

Nä nu ska jag gå och lägga mej.. Var nyss ute med vovvarna på kvällspromenaden! eller ja promenad och promenad, en sväng runt huset :P Men dom var ute vid 10 så kändes inte som att dom behövde mer än en liten runda nu :) ska kliva upp vid 10 imorrn och börja packa väskan! Har ingen bestämd tid vi ska börja fara så.. Jag kan ju lalla på i min takt på morgonen iaf.. för lär inte bli före 12 iaf! Hoppas jag iaf :P

Aja gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback