Mygg

Usch! Har 2 myggbett i pannan, Ett på halsen, Ett på benet, Ett på tån och 1 på armen.. Fan va mycket mygg det är!!!

Var ute och promenerade i skogen igår och vi var inte ensamma kan man säga.. Var mygg och knott vart man än tittade... Usch! Dom förstör som "sommaren" dom små jävlarna!! Aja vovvarna klarade sej och det känns som det viktigaste.. Klart, Inga mygg hann väl ikapp Bobby och Dizzy som spurtade på som vanligt :P Texas klarade sej utan ett enda bett han också vad jag har sett iaf, Fast han gick i koppel!... Skönt så dom slipper klia iaf :)

Jobb 8-15 idag.. sen blir det att fara hem till mamma & pappa för middag och tårta!.. Pappa fyller år :) Aja ska platta till håret lite nu och sen ska jag kika vidare lite innan jag ska bege mej till jobbet!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag fick 23st myggbett på benen i lördags när jag var hos Lina=)

2010-07-05 @ 07:40:23
Postat av: Lotta

Är helt sjukt mycket mygg i år!!

2010-07-05 @ 17:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback