Inte länge kvar...

Bara typ 3 dagar tills vi får fara iväg.. Och det ska bli såååå skönt! Känns som att det behövs just nu!!.. Blir att vi eventuellt är 7 pers som åker, Så minibussen kommer passa perfekt åt oss! Blir jag, Stina, Johan, Mange, Coffe, Kj och kanske Apel! Han behövde först kika om hans pappa kunde vara med Dizzy! Hoppas på det så vi blir ett litet gäng som far :) Lär ju ha gott om plats för packning och sånt i en minibuss iaf :P

Börjar jobbet först 12 idag men ska åka ner med bussen som kommer fram just före 10! Ska förbi vetehatten och köpa lite frukost :) Och sen ska jag ner till dobbins och hämta min jacka jag glömde i söndags på uställningen! Har nyckeln till jobbet i fickan så behöver den ikväll!

Johan och Texas far ju till Norge idag.. Vet inte vilken tid dom ska fara, Men jag sa till Johan "Far så sent som möjligt" så Bobby slipper vara ensam så länge.. Han har ju alltid stått och ylat förut när han har vart ensam.. Så hoppas det har blivit lite bättre nu!! Är läänge sen han vart hela ensam så.. får väl se hur det går!

Aja ska leta fram valpfilmen nu som Alex vill låna.. Ska sedan börja promenera till bussen!..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fasen vad roligt med roadtrip :)

2010-07-13 @ 11:32:27
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback