Good Evening...

Inget vettigt att göra så här på kvällskvisten så tänkte jag lika gärna kan skriva en rad :)

Jobbat 12-18.15 idag.. For ner till Gällivare redan runt 10 eftersom jag skulle göra lite ärenden innan jobbet! Jobbat och slitit hela dagen så var såå skönt när klockan var 18.00 och alla kunder var ute från butiken!! Det händer inte speciellt ofta... Var så glad att jag hann med bussen 18.15.. Den efter den går först 19.40 eller nåt sånt..

Johan och Texas har farit till Norge idag.. Johan kommer hem idag och Texas stannar där! Jag och bobby har haft en sååååån myskväll sen jag kom hem! Mina planer på en lång promenad gick ju inte så bra.. Såå tråkigt väder ute när jag slutade jobbet så vart bara en liten snabb runda! Sen har vi legat i soffan och myst hela kvällen! eller ja, Har blivit en hel del bus också eftersom Bobby är inne i en "bus-period" nu! Han vill busa jämt känns det som! Aja, Hellre det än en hund som bara ligger i halvt koma hela dagarna ;P Tog fram Bobbys söndertuggade anka igår.. och oj vad han gillade den :D Har haft massa dragkamp under kvällens gång :P




Måste erkänna att jag faktiskt saknar Texas! Fast han är så skällig, pipig och allmänt jobbig ibland så är han faktiskt ganska älskvärd :P Kanske är bra med såna här avbrott ibland för att man ska inse att man faktiskt vill ha sin hund?! :) Jag var ju så tuff ett tag och sa "Vill nån ha han så är det bara ta han".. Men när det väl kommer till kritan tror jag aldrig jag skulle ge/sälja iväg han!Han är ju min lilla gosis juh ^^ Visst att han är jobbig.. Men är väl mest för att vi inte har tränat han nåt när han var liten.. Det enda han i princip kan är "sitt" och han kommer på inkallning.. Sen är han ju faktiskt en terrier.. så vad ska man förvänta sej ;P

Bara 3 dagar kvar nu tills vi far iväg!! Åhh, Längtar!!



Kommer vara tomt utan mina <3 när vi far iväg..

Är ju förresten i vecka 18 idag! så kommer väl en första "magbild" då :P
Man börjar som få sej ett litet put..




Kommentarer
Postat av: Anonym

oj så liten o söt mage :) men nu säger de bara poff så är du ikapp mig ;)

2010-07-13 @ 23:58:48
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: tessi

Kul med magbild:)

2010-07-14 @ 00:50:50
Postat av: Anna Norman

åååååh mysig magbild ! :)

2010-07-14 @ 08:42:34
URL: http://erniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback