Folkskygg...

Vart nästan lite folkskygg när alla började komma för att kika fotbillen :P Tror dom sitter typ 11 pers inne i vardagsrummet nu :) Aja jag ska sitta här ett tag och sen ska jag nog gå ut me vovvarna på promenad! Hade tänkt duscha också.. Men känns aningen knepigt när det var såå himla mycket folk som skulle vara här! Kan inte direkt smita in till sovrummet från toaletten heller då den ligger precis breve :P Aja jag får väl hoppa in i duschen när matchen är slut och allt folk farit eller nåt!

Har haft en riktigt soft dag idag! Legat i soffan typ hela dagen! Vovvarna har legat och myst med mej i soffan hela kvällen dom också <3 Ätit från thai! smaskigt som attan! Åt en kinakombi.. Brukar alltid annars beställa nummer 66 därifrån.. Men man gör ju lite dumt och äter bort allt det goda första gången.. Allt som blir över är ju bara nudlar och grönsaker :P Tänkte som vara smart att ta med resterna till lunch imorrn så! Kändes bättre med en kinakombi :) Nu gäller det bara att jag kommer ihåg att ta med den imorrn också..

Aja ska kika vidare ett tag nu och sen promma ut me hundarna! Tjings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback