1 dag kvar!

Nä, nu saknar jag min lilleman!!! Hur ska jag överleva ända till 26:e?! Tomt utan mitt lill<3 hemma! :/



Aja tiden nere i Gbg och vart vi nu ska sen kommer säkert gå såå fort.. Fick ett mms av Johans föräldrar igår också och Texas verkar då inte direkt lida där borta i Norge! På kortet dom hade skickat låg han och sov på en pläd under bordet!.. Skönt att han hittat lite ro att göra det så fort :)

Ska fara på stan med bussen 9.15 med Stina.. ska äta en macka och strosa lite på stan innan jag börjar jobbet klockan 12!.. Jobbar ända till 18.15 och då ska jag på kalas hos Linda! Hon fyller egentligen år först på lördag men ingen av oss är hemma då så hon skulle ha "kalas" idag istället :)

Störande när jag kom hem igår.. Sviiinkissnödig var jag också hade vi stock i toaletten!! Vatten ända upp till brinkan typ... *morr* Är ännu stock, men vattnet har börjat sjunka bort lite iaf...

Aja, ska gå ut med Bobby nu och sen ska jag väl bege mej till bussen på ett tag... Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback