1 dag kvar....

Yey, Imorrn far vi!! Ska bli såååå skönt att komma iväg! Enda som känns jobbigt (men samtidigt skönt) är att vara borta från hundarna såå länge! :/ Vet inte hur jag ska klara mej riktigt! Aja vi vet ju vart dom är och att dom har det bra där så.. Allt löser sej nog :)

Jobbat 12-18.15 idag.. sen for jag raka vägen till Linda för att "fira" henne.. Hon fyller egentligen år först på lördag som jag nämnt tidigare (tror jag) men då var ingen hemma så.. Köpte ett jättefint pilgrimshaldband och 2 par matchande örhängen till henne! Synd man är för snål för att köpa sånt åt sej själv :P

Kom hem vid 20 tror jag det var.. Packat klart nästan allt nu! Bara typ tandborste, shampoo å sånt som ska ner i väskan nu! Och sen är det bara pysa iväg! Skönt att jag hinner hem efter jobbet iaf så man hinner sätta ner det sista + att jag vill hinna byta kläder till nåt lite mer bekvämare :P Blir nog att fara vid 16-17 skulle jag tro!

Aja, blir ingen uppdatering på ett ganska bra tag nu! Ha det bra allihopa! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback