Gaaalen

Usch! Hade jag sålt mina hundar idag hade dom inte varit dyra!!! Känns som att det enda dom gör är djävulskap!! Blir fan galen.. Är det inte piss eller bajs nånstans då är det nåt som är förstört! *Gaaaah*
Går iaf mycket bättre med rumsrenheten med Texas.. Så duktig och håller sej hela nätterna är han nu iaf!

På dagarna så kissar han direkt man går ut me han och händer sällan olyckor inne nå mer! Nångång på eftermiddagarna/kvällarna händer det att man hittar en skvätt. Men känns mest som att han gör det bara för att han inte har annat att göra :P För klarar han av att hålla sej en hel natt borde ju inte typ 3 timmar på kvällen vara speciellt svårt!

Satt framför datan tidigare idag.. Vovvarna sprang som vanligt fram och tillbaka och busade.. efter ett tag vart det helt tyst! Och jag, Dum som man är trodde dom hade gått och lagt sej... Efter ett tag tyckte jag det var lite väl tyst så gick och kikade va dom gjorde... Nån av dom (Är ju svårt att veta vem) har bitit sönder bäddmadrassen i sängen på Johans sida.. och det var inte ett litet hål... Grr... Aja lite svårt att skylla på nån då båda brukar vara i sängen när dom leker! Bäddade rent sängen och satte överkast och allt på plats! Nu kommer dom inte åt den iaf... Får börja vara noggrannare på att bädda sängen kanske...

Satt igåroch kikade när Johan, Tommy och Mange hängde upp projektorn och en 90" duk.. Så nu är det väldans roligt att kika film hos oss... Kollade en igår innan vi skulle sova och det kändes nästan som att vara på bio :) Var bara popcornen som saknades :P

Hittade lite söta bilder när jag kikade runt igårkväll...







Hur söta var inte dom?! Men  jag vet inte om jag tror på att det är riktiga bebisar.. Dom såg som för perfekta ut bilderna :) Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bilderna var jätte söta. Men jag visade bilderna åt adam också. Och han sa att det tydligen ska vara riktiga bejbisar. När dom är under vissa veckor så kan man lägga dom i stort sett hur man vill när dom sover. Ska också tydligen ha släppt en bok om det. Nån konstnär som håller på med det.

2010-02-22 @ 12:14:01
URL: http://divamy.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jahaa :)

2010-02-23 @ 12:58:21
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback