Fredag

Äntligen fredag.. Trist bara att man jobbar imorrn! Aja är ju bara från 9-14 så! Ska nog gå bra :)

Igår städade jag från när jag vaknade vid 11 till ungefär 17.00.. Några småpauser också.. Skönt att ha det städat och fint!!! Synd bara att det inte håller sej sp speciellt länge.. Fattar inte hur 2 personer kan stöka så mycket?!?

Ska jobba idag.. 12-18.15.. Sen vette tusan vad man ska hitta på.. Känner för en riktig mysfredag med godis, läsk och chips!! Mums va gott det hade varit! Aja får helt enkelt se vad som händer sen!

Kan bli så störd när folk får barn... Får kommentarer som "Visst är det underbart", "Bästa känslan i världen", "Det är nu livet börjar"..... Vi som inte har barn då?! Vi har inget bra i vårat liv och det har inte ens börjat?!
Nog förstår jag ju hela grejjen, Är säkert jätteroligt! Men come on... Alla har ju olika saker vi gillar i livet... Och tror ju inte för 5 öre att alla stormtrivs med att vara hemma och byta bajsblöja och tvätta spykläder hela dagarna!
Hade då inte jag gjort iaf!

Nä ska göra mej klar nu så jag slipper stressa sen just innan jag ska dra! Jag brukar vara ganska bra på det :P

Trevlig helg allihop!


Kommentarer
Postat av: Tessi

När ska du skaffa barn då ;)

2010-02-05 @ 12:17:41
Postat av: Lotta

haha ;P

2010-02-06 @ 01:09:20
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback